تجربه پیشرفت امیرمهدی

سلام آقای دکتر خلیلی ، خواستم گزارش پیشرفت امیرمهدی رو پس از گذشت نه جلسه کار درمانی و هشت جلسه گفتار درمانی خدمتتون بدم . همانطور که میدونید ، امیرمهدی وقتی توسط شما غربال شد کلام نداشت و کلا توی دنیای خودش بود ، درگیری حسی زیادی داره ، ارتباط چشمی ضعیف و از نظر دستور پذیری هم خیلی ضعیف بود ، به حرف من و پدرش گوش نمیکرد و همکاری نداشت که فقط دوست داشت تنها باشه و کسی بهش نزدیک نشه . همه این موارد با وجود جلسه های متعدد حضوری که حدود دو سال امیرمهدی رو برده بودم اما باز هم تغییری در رفتار امیرمهدی دیده نمیشد تا اینکه به لطف خدا و راهنمایی جناب آقای هادی گل با گروه خوب شما آشنا شدم 🙏❤ من همین جا لازم و وظیفه خودم میدونم که از شما ، از سرکار خانم یونسی عزیز و سرکار خانم بالوایه عزیز تشکر و قدردانی کنم .

امیرمهدی الان خدا رو شکر خیلی بهتر شده ، با کمک و تمرینات خوب کار درمانگر ، خانم یونسی عزیز ، امیرمهدی از نظر حسی خیلی خوب پیشرفت داشته ، از لحاظ دستور پذیری تقریبا تک دستوری ها رو کاملا یاد گرفته و متوجه میشه و از همه مهمتر انجامشون میده ، کاملا با من مادر همراه شده و تمرینات رو بهتر از جلسه های اول انجام میده ، آگاهی و شناختش بالا تر رفته و … . در مورد راهنمایی و تمرینات خوب گفتار درمانگر ، سرکار خانم بالوایه عزیز ، امیرمهدی در حال حاضر توجه مشترک و ارتباط چشمیش بهتر شده ، الان دیگه یک مقدار آوا سازی داره ، آگاهی و شناختش نسبت به اعضای بدنش مثل دست و پا بیشتر شده ، امیرمهدی حرکاتی مثل بوسیدن و فوت کردن رو یاد گرفته و حرکات کلیشه ای مثل دندان قروچه و دست به دهان زدنش کمرنگ تر شده .

البته امیرمهدی هنوز هم جای پیشرفت داره و امیدوارم من به عنوان مادر و با راهنمایی های دلسوزانه شما عزیزان بتونم کمک به امیرمهدی در جهت موفقیت و پیشرفتش کنم . انشاالله همیشه موفق و سلامت باشید و خداوند به شما عزیزان توفیق روز افزون بده 🌷❤

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس و مشاوره