تجربه پیشرفت امیرحسین

من مادر امیرحسین نصیرزاده هستم شش سال و چهار ماهه که پسرم طبق تشخیص شما تاخیر داشت که گفتار درمانی و کار درمانی تجویز کردید . اوایل کار ، گفتار رو با خانم امینی عزیز که بسیار دقیق و با تجربه بودن شروع کرد و اینقدر زود پیشرفت کرد که بعد از شش جلسه به خاطر مشکلاتی که داشتم جلسات رو متوقف کردیم .

بعد از رفع مشکلاتم جلسات گفتار درمانی رو با خانم ملکیان عزیز آغاز کردیم که ارزیابی مجدد ایشون این بود که پسرم سطوح بالای گفتارش مشکل داره ، همچنین تعریف داستان ضعیف و گفتار اجتماعی بسیار ضعیفی داشت ، در واقع مهارت گزارش دهی و تعریف رویدادها رو نداشت و خزانه ی کلماتش کم بود . به لطف خدا ، تمرینات بسیار عالی و راهنمایی های خانم ملکیان عزیز ، الان بعد از یازده جلسه گفتار درمانی و ارزیابی مجدد ، ایشون به لطف خدا پسرم رو ترخیص کردند و فرمودند در تمام سطوح گفتار به همسالانش رسیده و ترخیص هست . ضمنا راهنمایی های لازم و نکات بسیار مفیدی رو به من متذکر شدند .

خواستم از شما و تیم خانه ی رشد که واقعا دلسوز و کاربلد هستید تشکر کنم ، همچنین به خاطر معرفی بهترین گفتار درمانگر و کار درمانگر که واقعا عالی و دلسوز هستند متشکرم . مجددا از خانم ملکیان عزیز بسیار بسیار سپاسگزارم که اگر دقت ، درایت ، مهارت و تکنیک های فوق العاده ایشون نبود ، به این سرعت پسرم پیشرفت نمیکرد ، ایشون اینقدر عالی ویدیوها و ویس های ارسالی رو تحلیل میکردند و دقیق مشکلات گفتار پسرم رو بررسی میکردند که انگار کنار بچه ی من زندگی می کردند که واقعا شگفت زده میشدم از مهارت ایشون توی تشخیص و تکنیک های فوق العاده ای که ارائه میکردند . دقیق ، کارساز و عالی بود و با وجودی که من نمیتونستم تمرین های ایشون رو صد درصد در طول هفته انجام بدم ، اما بسیار پیشرفت میکرد جلساتمون و مطمئنم اگر دقیق تر و با پشتکار بیشتر انجام میدادم ، خیلی نتایج ، سریع تر حاصل میشد .

کاش خانواده ها حرف درمانگرها رو مو به مو اجرا میکردند ، اونوقت خدا میدونه چه معجزاتی اتفاق می افتاد . الان خیلی خوشحالم که من هم به جمع ترخیصی ها پیوستم و از صمیم قلب برای شما آقای خلیلی عزیز و دانشمند و تیم فوق حرفه ای خانه ی رشد دعای سلامت ، سعادت و طول عمر میکنم . به امید ترخیص تمام عزیزانی که تحت درمان خانه ی رشد هستند . خدا یا رو نگهدارتان باشد .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس و مشاوره