تجربه پیشرفت سینا

من مادر سینا هستم چهارده ساله که در تاریخ دهم اردیبهشت توسط خانم مطهری نژاد ارزیابی شد و بیست و هشت جلسه با ایشون گفتار داشتیم .
گزارش پیشرفت سینا رو خدمتتون ارسال میکنم .

سینا از بچگی تشخیص آپراکسی گفتار داشت که تو شهر خودمون گفتار درمانی و کار درمانی مستمر انجام دادیم که سینا به صحبت رسید ولی موقع داستان گویی تمرینات رو به مدت سه سال قطع کردیم . با خانه رشد تماس گرفتم و تمرینات رو با خانم مطهری نژاد عزیز شروع کردیم . تطابق فعل و فاعل ، پاسخ درست به سوالات در حد بله و خیر ، حافظه شنیداری و دیداری سینا در حد چهار واحد بود که الان سه جمله حافظه دیداری و شنیداری داره ، در حدی خوب شده که حتی حروف ربط و اضافه رو حذف نمیکنه تو جملات ، تعریف کردن داستان رو از داستان‌ های چهار مرحله ایی ساده شروع کردیم و الان داستان‌ های طولانی برامون میگه ، توی داستان گویی قبلا ترتیب رو رعایت نمی‌کرد که الان بهتر شده ، تو بخش کردن و هجی کردن کلمات هم مشکل داشت که الان خیلی خوب شده ، برای توضیح دادن یک کلمه یا تعریف یک کلمه خیلی ضعیف بود که الان به حد خوبی رسیده ، بداهه گویی سینا خیلی خوب شده و توی جمع بیشتر مشارکت میکنه و بهتر ظاهر میشه .


ممنونم از شما و ممنونم از درمانگراتون . هزار بار خدا رو شکر میکنم که با گروه شما آشنا شدم . قبل از آشنایی با تیم شما من یه مسیر پر پیج و خم و پر از سردرگمی رو گذروندم . روزایی که نمیدونستم کجا برم ، مشکل دقیقا چیه ، چقدر مشکلش جدیه . فقط میدونستم مشکل داره اونم نه یکی . فقط هر بار نماز خوندم دعا کردم خدایا راه درست رو به من نشون بده ، آدم درست که منو راهنمایی کنه سر راهم بذار و اشک ریختم . 😭😭 حتی الان که مینویسم اشک امون نمیده اما اینبار اشک شوق .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس و مشاوره