تجربه پیشرفت محمدطاها

با سلام خدمت شما من مادر محمدطاها نیازی هستم با سن پنج و نیم سال . تاریخ غربالگری ۱۴۰۱/۲/۲۸ با تشخیص تاخیر در گفتار بود . ما درمان رو از تاریخ ۱۴۰0/۲/۸ با خانم نگار اسدی گفتار درمانگر شروع کردیم .

جملات محمدطاها بسیار محدود بود و بیشتر در قالب تک کلمه و یا دو کلمه‌ای بود ، از افعال استفاده نمی کرد ، اسم حیوانات رو نمیگفت ، رنگ ها رو نمی گفت و یا وقتی ازش در مورد حیوانات می‌پرسیدم ادای اون ها رو یا صدای اون ها رو در می‌آورد و صفت ها و حروف اضافه رو بلد نبود . که طی این مدت پنج جلسه ای که با خانم اسدی کار کردیم و ارزیابی هایی که ایشون داشتن ؛ دیگه تلویزیون دیدن محمدطاها خیلی کمتر شد ، حرف زدنش بیشتر شد ، خواسته هاش رو به صورت گفتاری بیان میکنه که قبلا به صورت اشاره بود تمام کاراش و الان اکثرا همه متوجه خواسته‌های محمدطاها میشن . با اینکه تعداد جلسات ما خیلی کم بود تا الان ولی این تغییرات خیلی خوب رو همه ی اطرافیان احساس کردن . حتی اطرافیان رو به اسم صدا میکنه ، ارتباطش با دیگران خیلی خوب شده و خیال همه ما رو از نگرانی که داشتیم راحت کرده .

از شما و خانم اسدی کمال تشکر رو دارم که با آرامشی که به ما دادین داریم پیشرفت میکنیم و شاهد تغییرات چشمگیری در محمد طاها هستیم . 🌷

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس و مشاوره