تجربه پیشرفت امیرعلی

سلام جناب آقای خلیلی خدا قوت به تیم قوی و پر انرژی تون . من مامان امیر علی سلیمانی هستم و امیر علی چهار سال و پنج ماهه بود که توسط شما غربال شد و ارجاع دادید به سرکار خانم دکتر ملکیان عزیز ، مهربان و دلسوز . الان پسر ما پنج سال و سه ماهه هست و من خوشحال ترین آدم روی زمینم و این حس قشنگ رو برای همه مامانا آرزو میکنم . نمیدونم چه جوری با تیم شما آشنا شدم اما شما برای ما معجزه کردید که من امیدی نداشتم به درست حرف زدن امیر علی .

مشکلات ما در شروع کلاس عدم تطابق فعل و فاعل ، درک پایین در گفتار ، وضوح پایین در گفتار و جمله بندی خیلی ضعیف بود ، در بیان ( ر ) کلا مشکل داشت و نمیتونست تلفظ کنه ، در بیان ر ، ژ ، س ، ش ، ز ، ق و گ مشکل داشت که خدا رو شکر بعد از تمرینات خیلی دقیق ، ریز بینانه و هوشمندانه خانم ملکیان عزیز مشکلات ما حل شد و امیر علی خونه ما الان راحت حروف رو بیان میکنه ، شعر میخونه ، داستان میگه و درکش در جواب دادن به سوالات خیلی بالا رفته .

بعد از سی و سه جلسه پسر خونه ی ما با تلاش ها ، پشتکارش و تمرینات دقیق دکتر ملکیان امروز از خانه رشد ترخیص شد و من خیلی خیلی تشکر میکنم از گروه خوب خانه رشد . انشاالله روز به روز قوی تر و موفق تر بشید ، بدرخشید و به تمام خواسته های قشنگتون برسید . یه تشکر ویژه از خانم ملکیان عزیزم دارم که تو همه این مدت که با هم بودیم صبورانه در کنار ما دلسوزانه کمکمون کردن و امید دادن و ما رو دل گرم کردن . ممنون .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس و مشاوره