تجربه پیشرفت پرهام

آقای خلیلی میخواستم گزارش بیست جلسه گفتار درمانی رو خدمتتون بگم . پرهام پنج سال و ده ماهه از تبریز هست و گفتار درمانگر آقای برگی هستن . آقای برگی ازم خواستن که به شما بگم پرهام رو برای ارجاع دوره ای به درمانگر دیگه ای معرفی کنین . ایشون این طور صلاح دونستن و من با اینکه بسیار بسیار از آقای برگی راضی هستم ولی برای پیشنهادشون و حرفشون احترام قائل میشم و ازتون میخوام که پرهام رو به درمانگر دیگه ای معرفیش کنین .

آقای برگی روی درک احساسات و بیان آنها ، درک سوالات و جواب درست دادن در مقابل هر سوال ، کاربرد شناسه های مختلف ، فرو رفتن در نقش های مختلف مثل فروشنده ، خریدار ، معلم ، شاگرد ، دکتر ، مریض و … و کار کردن ، پرهام وقایع روزانه رو مو به مو تعریف میکنه ، داستان سازی رو یاد گرفته ، شناسه ها رو تا نود درصد درست استفاده میکنه ، پرهام میتونه نقل قول کنه و بدون اشتباه برای دیگران تعریف کنه ، پرهام سوال میپرسه و چیزی که همیشه آرزوم بود این بود که پرهام کنجکاو بشه در مورد اطرافش و سوال بپرسه که عالی شده عالی و دنبال علت و چرایی اتفاقات میگرده که برام دنیا دنیا ارزش داره .

در طی این بیست جلسه آقای برگی زحمات زیادی رو برای پرهام کشیدن و ازشون بینهایت ممنونم . پرهام الان راحت وارد محاوره میشه و ترسی از گفتگو نداره ، تا حد زیادی گلیمش رو میتونه از آب بکشه و دیگه خبری از جیغ و دادش نیست و یاد گرفته که میتونه درخواست هاش رو بگه و حرف بزنه 😍 ، لحن صحبت کردنش خیلی خوب شده ، احساسات رو درک میکنه و روی چهره اش و تن صداش نشون میده ، توان درک احساسات رو پیدا کرده و حتی با کمک و راهنمايي های آقای برگی مفهوم شوخی کردن رو یاد گرفته و با اطرافیان شوخی میکنه ، خیلی راحت وارد مغازه میشه ، لیست خرید تا سه قلم یادش میمونه و از فروشنده وسایل مورد نظرش رو درخواست میکنه و پولشون رو پرداخت میکنه که تا قبل از این ، پرهام با مفهوم خرید بیگانه بود .

برای آقای برگی ، شخص شما و تیم حرفه ای تون آرزوی سلامتی و سربلندی دارم‌ . پرهام‌ رو از پسری نق نقو به پسری شیطون تبدیل کردن که یاد گرفته به جای داد و بیداد حرف بزنه و خواسته هاش رو مطرح کنه . خیلی خیلی ببخشید که حرفام زیاد شد ولی اینا ذره ای از کارهایی هستش که آقای برگی برای پرهام‌ انجام دادن .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس و مشاوره