تجربه پیشرفت نهال

سلام وقتتون بخیر
من مامان نهال شهسوار هستم . در تاریخ بیستم اردیبهشت کودکم غربال شد و کار درمانی با خانم خلیلی رو شروع کردیم . گزارش پیشرفت کودکم بعد از ده جلسه رو میخوام خدمتتون عرض کنم .


ابتدا چالش های ما :
پرکاری حس بویایی ، حساسیت زیاد روی شونه زدن موها و بستن موها با کش بود که باید خیییلی آروم شونه میزدیم و کش موهاشو شل می بستیم که اذیت نشه ، با خیس شدن لباس حتی یک قطره اذیت میشد ، ترس از ارتفاع داشت ، ضعف در توجه و تمرکز داشت و کلا آستانه ی تحملش خیلی پایین بود ، بعضی بافت های لباس اذیتش میکرد و حاضر نبود بپوشه و یه چالش بزرگی که داشتیم این بود که از بوس و بغل شدن به شدت فراری بود ، دوست نداشت و بد خلقی میکرد.

و در حال حاضر :
حس بویایی بسییااار بهتر شده ، مثلا قبلا نمی تونست بوی تخم مرغ آب پز رو تحمل کنه و میرفت تو یه اتاق دیگه اما الان ما کنارش تخم مرغ آب پز بخوریم اذیت نمیشه . هنوزم از خوده تخم مرغ آب پز و بوش خوشش نمیاد ولی دیگه اون حساسیتی که میکشوندش تو اتاق رو نداره خدا رو شکر ، شونه زدن موها و بستنشون خیلی راحت تر شده ، آستانه ی تحملش بالا تر رفته ، با خیس شدن لباسش دیگه هیـــــچ مشکلی نداره ! ترس از ارتفاعش خییییلی کمتر شده ، توجه و تمرکزش واقعا بهتر شده و سطح تحملش هم بالاتر رفته ، تایم بیشتری رو میشینه و کارهاش رو انجام میده ، الان دیگه با اون بافت های لباس که قبلا اذیتش میکرد مشکلی نداره ! در رابطه با بوسیدن و بغل شدن که اجازه نمیداد و من فکر میکردم این مسئله ی رفتاریه اما با انجام تمرینات حسی دیدیم برطرف شد ! الان میتونم بگم دیگه مشکلی نداره و به اطرافیان اجازه میده ببوسنش و بغلش کنن وکلا یه سری از بد خلقی های قبلش تو همین ده جلسه برطرف شده طوری که اطرافیانم متوجه تغییرات رفتاریش شدن 😍

در کل با تمرینات عالی ای که خانم خلیلی زحمتشو میکشیدن این ده جلسه کاملا روندمون صعودی و رو به بهبود بود و همچنان ادامه میدیم تا رفع کااامل مسائل دخترم انشاالله .
تشکر میکنم از شما و تیم خوبتون 🙏💚

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس و مشاوره