تجربه پیشرفت سپهر

سلام آقاى خليلى من مامان سپهر احمدى هستم . سپهر چهار سال و هفت ماه داره  ، در خارج از ايران زندگى ميكنه و تاريخ غربالگرى در 1401/01/21 بود . مشكل سپهر در تاخير زبان ، عدم تمركز و كلام نامفهوم بود و همینطور درگيرى بين دو زبان بود كه در تاريخ 1401/02/06 ما درمان را با خانم نگار اسدى ( گفتار درمانگر ) و خانم شيرين فتحعلى پور ( كار درمانگر ) شروع كرديم . ارزيابى صورت گرفت و متناسب با سطح سپهر كه تنها از تك كلمات ، محدود استفاده ميكرد ، دستور پذيرى نداشت و تلويزيون زياد نگاه ميكرد شروع كرديم .

الان ده جلسه هست كه گفتار درمانى داشتيم كه طی اين جلسات سپهر بي نهايت پيشرفت كرده ؛ كلماتش خيلي زياد شده و شروع كرديم به جمله سازى كه الان سپهر برای جملاتش تا دو و سه كلمه رو به خوبى به كار ميبره که عاليه ، سطوح بالا رو ميخوايم شروع كنيم و كلمات سخت تر مثل مشاغل و … ، دستور پذيرى سپهر هم خيلي بهتر شده ، تمام خواسته هاشو با كلمات و جملات به خوبى بيان ميكنه ، از طرفى زبان آلمانيش هم تقريبا بهتر شده ، كلمات نامفهوم و فانتزى سپهر هم تا هفتاد درصد كم شده كه اين خودش يه پيشرفت عالى هست و الان به جاى كلمات نامفهوم و فانتزى و گريه ، از جملات خوبى داره استفاده ميكنه .

من و پدر سپهر بسيار بسيار خوشحاليم از پيشرفت سپهر ، واقعا باورمون نميشه اين همه پيشرفت سپهر رو اونم تو مدت كم 👌🏻 به دو ماه قبل سپهر كه فكر ميكنم حس ميكنم الان ديگه رفتار هاى سپهر كاملا نرمال شده .

واقعا از شما و تيم خوبتون خيلي خيلي متشكرم 🙏🏻

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس و مشاوره