تجربه پیشرفت حلما

با عرض سلام و ادب ، گزارش ترخیص حلما رو عرض میکنم خدمتتون . جلسات حلما از تاریخ ۷/۲۴ شروع شد و تا امروز که من گزارش ترخیص رو می نویسم نوزده جلسه با خانم یونسی عزیز داشتیم .

خدا را شکر در مدت این سه ماه حلما خانم تمرینات مختلفی را پشت سر گذاشته و مهارت های مختلفی را کسب کرده که نمونه ای از تمرینات ذهنی حلما در راستای درک و شناخت مفاهیمی مانند بالا و پایین ، راست و چپ ، زیر و رو ، تشابه سازی ، آموزش ترتیب ، توالی دیداری ، مهارت حل مسئله ، کد گذاری اشیا و تقویت حافظه ، شمارش ترتیبی و مفهومی ، توجه به دستورالعمل ها ، دسته بندی و الگوها بود ، تمرینات مرتبط با حافظه ی دیداری و شنیداری و …. داده شد ، تمرینات حسی ، درکی و حرکتی هم مانند پریدن جفت پا و تک پا ، عبور از موانع به صورت مارپیچ ، حرکت فرغونی ، حرکت مانند حیوانات ، ماساژ ، عمل تقلید ، نشانه گیری با توپ ، گرفتن توپ ، پل رفتن ، وزن اندازی روی یک پا و … و حرکات ظریف دست ( نخ و مهره ، تمرینات مرتبط با آمادگی جهت نوشتن ، باز کردن گیره و … ) هم در نظر گرفته شد .

خدا را شکر امروز با گذشت سه ماه حلما مهارت های خوبی کسب کرده که جهت برداشتن گام های مهم در زندگی به آن ها نیازمند است و من متشکرم از خانم یونسی عزیز کار درمانگر مهربان ، دلسوز و با حوصله که در طول این مدت به تک تک سوالات من با حوصله پاسخ دادن و من را به بهترین شکل راهنمایی کردن . اگر چه فعالیت ها آنلاین بود اما روند درمان عالی و کسب مهارت ها بسیار سریع تر از حضوری بود . سپاس با تمام وجود 🙏🙏🙏🙏🙏

جناب آقای خلیلی بسیار ممنونم ، شیوه ی کار شما از غربالگری تا نحوه ی انجام فعالیت های کار درمانی و گفتار درمانی همگی بر اساس برنامه ریزی ، بسیار دقیق و مفید است . هرگز فکر نمی کردم حلما در طول سه ماه تا این حد تغییر کنه و می خواستم از خانم خسروی عزیز هم که با تمرینات عالی و راهنمایی های خوبشون حلما را در مسیر پیشرفت قرار دادن تشکر کنم ، هر هفته پیشرفت حلما به اندازه ی یک ماه کلاس حضوری بیرون بود ، آنچه میگم بر اساس تجربه ی یک سال کلاس حضوری حلما بود . سپاس و تشکری کوچک از کاری بزرگ .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس و مشاوره