تجربه پیشرفت آوا

مامان آوا بوالحسنی هستم سه سال و نه ماهه . گزارش گفتار درمانی با خانم آرمین رو خدمتتون عرض میکنم . هشت جلسه گذشته و آوا در این مدت کاملا شگفت زدمون کرده به لطف تمرینات خوب خانم آرمین .

قبل از جلسات درک از محیط و حرفای من ده درصد بود و الان به هشتاد درصد رسیده ، یعنی اصلا حرف های من رو متوجه نمیشد و من مدام گریه میکردم و افسرده شده بودم ، دستور پذیری صفر بود ، هر دستوری میدادم یه جا دیگه رو نگاه میکرد و اصلا اهمیتی به من نمی‌داد که الان دستور پذیری به هشتاد درصد رسیده ، حافظه شنیداری بسیار ضعیفی داشت ، اسم وسایل اطرافشو نمیدونست و درک نمی‌کرد و در حد تک کلمه صحبت میکرد که الان جملات دو بخشی میگه .

و من چقدر از این همه پیشرفت خوشحال و راضی هستم و از خدا ممنونم که شما رو سر راه من قرار داد وگرنه معلوم نبود وضعیت آوا چطور میشد . تشکر ویژه میکنم از خانم آرمین که نه تنها واسه ما گفتار درمانگر بودن ، بلکه یه مشاور خوب و دلسوز بودن که واقعا حالمو خوب میکردن و اجازه نمیدادن نا امید بشم . هنوزم چالش هایی با آوا داریم ، گزارش دهی و داستان گویی بلد نیست و نمیتونه درست ارتباط برقرار کنه که با قدرت ادامه میدیم تا موفق بشیم 💪

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس و مشاوره