تجربه پیشرفت مهراد

سلام آقای خلیلی مامان مهراد هستم و میخواستم گزارش پیشرفت مهراد رو خدمت شما بگم . مهراد در تاریخ هشتم آذر توسط شما غربال شد و تشخیص تاخیر در گفتار دادید و برای ما کار درمانی با خانم فخار زاده و گفتار درمانی با آقای بدخشان رو گذاشتید . اول از هر دوی عزیزان تشکر میکنم که بسیار با حوصله و خوب هستند و واقعا در حل کردن مشکلات من با مهراد راه حل هاشون تاثیر گذار بوده .

مهراد در ابتدا که توسط شما غربال شد سطح توجه و تمرکز و تحمل کاری خیلی پایینی داشت ، گفتار در حد ده کلمه بود اون هم به صورت دلخواه و خیلی کم بود که الان کلمات مهراد به بیست کلمه رسیده و نسبت به قبل بیشتر از کلماتی که بلد هست استفاده میکنه ، گاهی اوقات هم مثل قبل با ایما و اشاره خواسته هاش رو میگه ، یعنی هنوز به صورت کاربردی کم به کار میبره ، تقلید کلمه ایش بیشتر شده و بعضی از کلمات رو با ما تقلید میکنه و میگه و تلاش بیشتری نسبت به قبل برای حرف زدن میکنه .

از لحاظ کار درمانی هم تحمل کاری و توجه و تمرکزش بسیار زیاد شده و نسبت به کارهایی که تو خونه انجام میشه و حرف هایی که ما میزنیم توجهش بیشتر شده و ما گاهی اوقات حس میکنیم هیچ حرفی جلوش نمیتونیم بزنیم ، حس هاش هم تعدیل شده و دیگه مشکلی با کلاه سر کردن ، ناخن گرفتن و مو در حمام شستن نداره ، از لحاظ حرکتی هم در جا میزنه و عقب عقب هم میره اما پریدن رو هنوز یاد نگرفته و این رو هم بگم که مهراد واقعا بچه شیطون و سختی هست و گاهی اوقات اصلا همکاری نمیکنه که من باهاش تمرین انجام بدم ولی من سعی میکنم باهاش تمرینات رو هر جوری هست انجام بدم و میدونم اگر همکاریش با ما بیشتر بود پیشرفتش بیشتر از این میشد .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس و مشاوره