تجربه پیشرفت مهراد

با سلام خدمت شما جناب خلیلی مادر مهراد هستم که در سن دو سال و نه ماهگی در آبان ماه غربال شد و جلسات گفتار درمانی با خانم آرمین عزیز رو شروع کردیم . الان ده جلسه از درمان ما میگذره و ما شاهد پیشرفت های زیادی در مهراد بودیم .

مهراد در حد کلمه و نهایت دو کلمه ای صحبت می کرد ولی الان دایره لغاتش خیلی خیلی زیاد شده و جمله های چهار کلمه ای میگه ، توجهش به همه چیز خیلی بیشتر شده ، سوال می پرسه و کنجکاوی می کنه و حتی کتاب داستان میاره که برا‌ش بخونیم و خودش تکرار کنه . خواستم تشکر کنم از شما و خانم آرمین عزیز و مهربان و آرزوی سلامتی دارم براتون . این‌ رو هم بگم که من دوقلو دارم و واقعا اونطور که باید وقت بذارم ، نمی رسم انجام بدم ولی با وجود این پیشرفت مهراد خیلی زیاد بوده و ما همچنان ادامه خواهیم داد .

همچنین از خانم فخارزاده کار درمانگر عزیزم ممنونم که ما رو توی این مسیر بسیار راهنمایی می کنن و مهراد پیشرفت های زیادی داشته ، الان مداد دست گرفتنش بهتر شده ، به راحتی قیچی می کنه ، داروهاش رو راحت‌تر می خوره ، تمرکز و دقتش بیشتر شده ، بازی هاش خیلی زیاد شده و خوابش هم عالی شده . در نهایت از زحمات همه شما عزیزان تشکر می کنم ، انشاالله پایدار باشید .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس و مشاوره