تجربه پیشرفت آرشام

آرشام از اردیبهشت شش جلسه با خانم دویرحاوی گفتار درمانی داشته و حرف پ رو شروع کردیم ولی هنوز تثبیت نشده و از اونجایی که نتونستیم باهم ارتباط مناسب رو داشته باشیم ، درمانگرمون رو تغییر دادیم و کلاس ها رو با خانم دهقانپور عزیز شروع کردیم و شش جلسه تا الان کلاس داشتیم .

حروف « و _ ل » رو با آرشام کار کردند و خدا رو شکر خیلی راضیم . ایشون با مهربانی و راهکارهای خوبشون خیلی کمک کردن ، حروفی که آرشام بلد بود مثل «ب ، پ ، ت ، ن ، د و م» رو به طور صحیح و کامل آموزش دادن و تمریناتی دادند که این حروف تثبیت بشه ، با حوصله و مهربونی آرشام رو راغب میکنن که جلوی دوربین بمونه و باهاش کار میکنن ، هر حرفی رو کامل توضیح میدن تا من خودم بتونم درست یاد بگیرم و صحیح یاد بدم ، راهکار هاشون برای تثبیت خیلی عالیه ، با دلیل و اصولی به من توضیح میدن که بتونم درست با آرشام تمرینات رو انجام‌ بدم و روش هایی یاد میدن که موقع صحبت کردن آرشام چجوری فیدبک مناسب بدم تا آرشام بتونه درست یاد بگیره . فعل ها رو شروع کردیم و آرشام خیلی پیشرفت داشته و فعل ها رو به کار میبره ، انقدر قشنگ و اصولی یاد میدن که از آموزش ایشون لذت میبرم و مشخصه که چقدر مهارت و توانایی دارند . آرشام در صحبت کردن خیلی بهتر شده و مدیون ایشون هستم .

من مطمئنم در آینده گزارش ترخیص پسرم رو از طرف ایشون خدمتتون ارسال خواهم کرد . از شما و تیم تون هم تشکر میکنم که خانم دهقانپور رو به ما معرفی کردین که کلاس و آموزش ها رو با علاقه و حس خوب پیش میبریم تا هر روز شاهد پیشرفت پسرم در گفتار باشم . 🙏

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس و مشاوره