تجربه پیشرفت هومان

سلام جناب خلیلی وقتتون بخیر من مامان هومان روشنگر هستم . هومان اسفند ماه 1400 غربال شد و ارجاع داده شد به گفتار درمانگر و کار درمانگر ، اون زمان هومان پنج سال و نیمه بود و الان شهریور وارد شش سال میشه . ده جلسه از گفتار درمانیش با خانم جعفری و کار درمانیش با خانم چگینی گذشته ، خواستم گزارشی از مراحل پیشرفت هومان رو بدم خدمتتون . اون اوایل خیلی امیدی به پیشرفتش توی جلسات آنلاین نداشتم ولی پیشرفت رو دیدم ، الان خیلی بهتر شده توی حرف زدن و ارتباط گرفتن ، تشخیص برای هومان تاخیر گفتار بود .

درکش بهتر شده و الان روی وضوح داریم کار میکنیم توی گفتار ، کار درمانی هم مراحل درک و شناخت و حسی کار میشه . با اینکه شرایط منم خیلی سخته با بودن دو قلوها که خواهر و برادرش هستن ، کلی نگران آیندش بودم . امسال هم سنجش شرکت نکرد ، هم من و هم گفتار درمانگر و کار درمانگرش موافق بودیم که سال آینده بره چیزی نمیشه و در واقع چیزی رو از دست نداده . کار درمانگر هومان خانم چگینی هستن که ایشونم خیلی خوب کار کردن و هومان خیلی پیشرفت داشت ، هر دو عزیز خانم جعفری و چگینی از پیشرفت هومان جان راضی هستن . من حضوری هومان رو برده بودم جلسات گفتار درمانی ولی این مراحلی که خانم جعفری با هومان کار میکنن رو من ندیدم که باهاش کار بشه ، کار میشد ولی نه با این دقت .

خلاصه که ممنونم بابت آشناییم با خانه رشد و خوشحالم بابت تصمیم درستی که گرفتم ، با اینکه دیر شده ولی بازم جای امید هست و همینجا ممنونم از خانم جعفری و چگینی که دری به امید رو برای من باز کردن . خدا کنه زود خبر ترخیص هومان رو بشنوم 💗 ممنون از شما و تیم خوبتون 💚

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس و مشاوره