تجربه پیشرفت نورا

سلام  آقاي خليلي وقت بخير

نورا در حال حاضر چهار سال و دو ماهشه . نهم اسفند ١٤٠٠ ( سه سال و يازده ماهگي ) توسط شما با موضوع تأخير گفتار و درك ، غربالگري شد و سن زباني و دركي نورا دو سال و سن حركتيش رو دو سال و شش ماه ارزيابي كرديد . از پنجم فروردين ١٤٠١ ، جلسات كار درماني با خانم اژدر و از پانزدهم فروردين ١٤٠١ ، ‏جلسات گفتار درماني با خانم صالحي شروع شد و تا امروز ده جلسه در خدمت اين عزيزان بوديم و از راهنمايي و مشاوره ارزشمندشون استفاده كرديم .

خدا رو شكر نورا در تمام موارد مفهومي ، شناختي ، حركتي ، كلامي و همينطور برقراري ارتباط و تعامل نسبت به سه ماه گذشته خيلي پيشرفت كرده و اكثر تمرين ها و مهارت هاي هر جلسه رو ، هم سريع ياد ميگيره و هم نسبتاً خوب انجام ميده ، در اين مدت تعداد افعال و جملات دو كلمه اي كاربردي بيشتر شده و با درك ، در جايگاه خودش استفاده ميكنه و همينطور تقليد از ما به نسبت قبل و دستور پذيري هم بيشتر شده .

در مجموع در اين سه ماه روند رشد و پيشرفت نورا هم در حوزه درك و شناخت مفاهيم و هم در حوزه گفتار و كلام و همينطور مهارت هاي حركتي عالي و رو به پيشرفت بوده . قدردان زحمات و راهنمايي هاي خانم اژدر عزيز  و خانم صالحي عزيز هستيم و از شما به خاطر تيم خوب و حرفه ايتون ممنون و سپاسگزاريم 🙏🏻🌸🌱

در پناه خداوند مهربان سلامت و موفق باشيد 🙏🏻🌹

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس و مشاوره