تجربه پیشرفت نلا

سلام آقای خلیلی عزیز امیدوارم حالتون خوب باشه و تعطیلات خوبی داشته باشید .

من مادر نلا محتشمی هستم از لندن . می خواستم گزارش ده جلسه گفتار درمانی با آقای برگی را خدمتتان عرض کنم که تاریخ شروع ١۴٠٠/١٢/٨ می باشد .

نلا قبل از شروع جلسات با آقای برگی در حد اشاره و تک کلمه صحبت می کرد و سلام ، بله ، خیر ، پاسخ به سوالات و نامیدن حیوانات ، میوه و رنگ نداشت . خدا رو شکر با محبت و راهنمایی های خوب و دلسوزانه آقای برگی عزیز ، نلا الان به همه سلام می کنه ، بله و خیر را کامل یاد گرفته ، واکنش به اسمش خیلی خوب شده ، جملات سه کلمه ای میگه ، درخواست می کنه از معلمش و ما ، قبلا نمی گفت مامان بیا ، یا تو خیابان اگر مغازه میدید اشاره می کرد الان میگه بریم خرید ، می تونه از دسته بندی حیوانات ، رنگ ها و میوه ها پنج تا و بیشتر نام ببره ، توجه محیطی‌ خیلی عالی شده و کلا می تونم بگم نلا ارتباط رو شروع کرده و وقتی بچه کوچک می بینه تو خیابان و یا در فیلم ، شروع می کنه به ناز دادنش که قبلا با نگاه سردی بی تفاوت می گذشت ، پازل بازی تا چهل تیکه را انجام میده و اسکوتر سوار میشه البته نلا مشکلات حرکتی نداشت .

در کل بسیار تغییر کرده هر چند که باید به تلاشمون ادامه بدیم ولی من واقعا از شما ، تیم خوبتان ، آقای برگی و خانم محمودی عزیز متشکرم و زبانم قاصره از این همه محبت و از شما که این روش آنلاین را برای کمک به ما در غربت ابداع کردید وگرنه ما اینجا چکار می کردیم ؟ هنوز جلسات گفتار درمانی ما شروع نشده ، کریسمس ارزیابی کردن و آخر فروردين یک جلسه گذاشتن و وقتی دیدن نلا سه کلمه ای حرف میزنه جلسه را یک ماه عقب انداختن .

باز هم از شما دوست عزیز سپاسگزارم و امیدوارم همیشه در کار و زندگیتون موفق و سلامت باشید . 🌸

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس و مشاوره