تجربه پیشرفت علی

سلام آقای خلیلی مامان علی هستم از بندرعباس . پسر من کار درمانی رو با آقای امینی شروع کرد و بعد از بیست جلسه پیشرفت خوب به آقای قمی ارجاع داده شد .

خدا رو شکر کار با آقای قمی هم برای پسرم پیشرفت های زیادی رو به همراه داشته ، ایشون با حوصله بسیار زیاد تمرینا رو میبینن و خیلی دقیق نظر میدن ، من گاهی پانزده تا فیلم و بیشتر هم براشون فرستادم و مهارت هایی که علی بعد از هشت جلسه کار درمانی با آقای قمی یاد گرفته عبارتند از مهارت قیچی کردن ، مستقل شدن توی دستشویی رفتن و لباس پوشیدن ، مداد دست گرفتنش بهتر شده ، نقاشی کشیدنش هم بهتر شده و همچنین تمرینای توجه تمرکزی و حافظه ای طولانی داشتیم که توی گفتار تاثیر خودش رو بیشتر نشون میده . تشکر میکنم از آقای قمی که همیشه با راهکاراشون باعث پیشرفت علی شدن .

همچنین پیشرفت های دیگه ای که بعد از بیست و دو جلسه کار با آقای قمی داشتیم عبارتند از کار با قیچی که علی ابتدا واقعا صفر بود ، کاردستی ، نقاشی ، دکمه باز و بسته کردن ، تمرینای معکوس گویی جهات بالا و پایین و چپ و راست ، بازی با توپ ، جفت پا پریدن ، لی لی و تمرینای توجه تمرکزی که همه برای ما فقط رشد و پیشرفت رو به همراه داشت . ممنونم از شما و آقای قمی .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس و مشاوره