تجربه پیشرفت شهسان

با سلام ، مامان شهسان هستم . اول از خانم اسدی ، پذیرش خوب تیم که همیشه با حوصله و احترام جواب ما رو دادن تشکر میکنم و همچنین از آقای خلیلی که مدیریت عالی نسبت به بچه ها دارن و خانم صمدی که خیلی حرفه ای و کاربلد هستن تشکر میکنم .

گزارش دوازده جلسه کار درمانی با خانم صمدی رو خدمتتون عرض میکنم . شهسان با دو سال و پنج ماه سن توسط خود خانم صمدی غربال شد و ایشون یک سال تاخیر تشخیص دادن ، بعد از دوازده جلسه کار درمانی ، پسرم توجه و دقت به اطراف و مخصوصا اسمش بیشتر شده ، مشکلات حسی و لمسی خیلی رفع شده ، دستور پذیریش عالی شده ، ارتباط چشمی عالیه ، ارتباط عاطفی بهتر شده که قبلا اصلا بغل خودمم نمیومد ، الان به صورت اشاره درخواست هاشو متوجه میشم .

هم از شما خانم اسدی عزیز که پیگیر وضعیت شهسان هستین و همیشه با حوصله جواب سوالات ما رو دادین تشکر میکنم ، هم از آقای خلیلی و خانم صمدی عزیز که خیلی حرفه ای با شهسان کار میکنن به طوری که اگه شهسان به یه تمرینی راغب نباشه تمرین دیگه ای جایگزین میکنن که همکاری و ارتباط پسرم با مربی مهد و ما بهتر شده و با توجه به پیشرفت چشمگیری که داشت شهسان ، به گفتار درمانی معرفی شدیم و دو جلسه با آقای برگی داشتیم و ایشونم به صورت حرفه ای بیشتر روی شناخت و درک شهسان کار میکنن . از تیم آقای خلیلی ، مخصوصا خانم صمدی تشکر میکنم و انشالله ترخیص پسرم و ترخیص فرشته های کوچیک دیگه که یکی از آزمونهای خدا هستن رو با همین درمان بتونیم شاهد باشیم 🌹🌹🌹

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس و مشاوره