تجربه پیشرفت سانیار

سلام آقای خلیلی وقتتون بخیر . من میخواستم گزارش بیست و یک جلسه گفتار درمانی پسرم رو بهتون بدم . ما با آقای نورانی عزیز توی این مدت کلاس داشتیم و به جرات میتونم بگم بهترین گفتار درمانگر ، صبور ترین ، با اخلاق ترین و با تجربه ترین بودن و از شما خیلی ممنونم که بهترین رو برای پسرم انتخاب کردین و اینکه واقعا ازتون ممنونم که همچین پیجی زدین و مشکل ما خانواده ها رو با بهترین درمانگر ها حل میکنین .

سانیار توی این پنج ماه خیلی خیلی تغییر و پیشرفت کرده ، روز اولی که ما شروع کردیم سانیار فقط چهار الی پنج کلمه میگفت و اما به مرور و با تمرین های عالی و به جای آقای نورانی ، ما هر روز شاهد پیشرفتش بودیم و الان خدا رو شکر سانیار قشنگ صحبت میکنه و ما خیلی خوشحالیم که به آرزومون رسیدیم . ما یه روزی آرزومون بود که سانیار صحبت کنه ، مامان و بابا بگه و چیزی ازمون بخواد و الان بعد از پنج ماه خدا رو هزار مرتبه شکر ، به همه این آرزوها رسیدیم .

از شما ، تیم فوق العاده تون و آقای نورانی عزیز خیلی خیلی سپاسگزارم و از خدا براتون بهترین ها رو میخوام . خدا رو شکر پسرم رو بعد پنج ماه آقای نورانی ترخیص کردن و ما خدا رو شاکریم .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس و مشاوره