تجربه پیشرفت دانیال

سلام مامان دانیال شش سال و سه ماهه هستم ، در تاریخ دهم شهریور ۱۴۰۰ توسط کارشناسان مجموعه ، خانم دکتر ملکیان گفتار درمانگر  و خانم ترک نژاد کار درمانگر دانیال ارزیابی شد و درمان رو شروع کردیم که تا به امروز سی جلسه گفتار درمانی با خانم ملکیان داشتیم که بسیار عالی پیش رفتیم .

من مادر مسیر خودم رو پیدا کردم و با راهنمایی های خواهرانه ، دانش  خانم ملکیان عزیز و تمرینات حرفه ایی مبنی بر شناخت درست مشکلات دانیال از طرف خانم ترک نژاد عزیز ( بیست جلسه کار درمانی ) ؛ دانیال طول جملاتش بیشتر شده و علاوه بر بیان خواسته هاش ، توصیف وقایع کوتاه در حد سه تا چهار کلمه در کنار هم و توصیف اشیاء ، اسباب بازی هاش و بیان کاربرد آنها با دادن گزینه و سرنخ بهتر شده ، دقت و توجه بیشتر شده و میتونه کلمات اطرافیان رو در موقعیت مناسب تکرار کنه ، طرح سوال کجاست ، کیه و کو رو یاد گرفته و بقیه کلمات پرسشی رو هم در حال تمرین هستیم ، بهبود صرف زمان و به کار بردن افعال در موقعیت های مناسب ، یادگیری ضمایر و بیان اکثریت آنها ، دسته بندی و تثبیت اشیاء ، میوه و حیوان و تقویت حافظه دیداری از دست آوردهای دیگه دانیال هستن .

تقویت حافظه شنیداری خوب شده و هنوز در حال تمرین هستیم همچنین بالاتر بردن سطح تحمل و مهار دانیال تا به اینجا خوب پیش رفته و هنوز جای کار داره ، مهارت خود تنظیمی در دانیال افزایش پیدا کرده و بسیاری از کلیشه ها در حال کمرنگ شدن و مهار آنها توسط خود دانیال هستن ، با توجه به بالا رفتن درک و شناختش از محیط اطراف و درک زبان بدن اطرافیان ، مهارت های حرکتی هم خیلی عالی شدن و تقلید کردن و دنبال کردن مهارت های حرکتی و بازیهای پایه به سمت تقلید توالی های پیچیده و تداوم توالی در حال کار هست . در ضمن رفتار درمانی هم در طول مسیر با جناب آقای دهقانی داشتیم که نتیجه مطلوب حاصل شد .

بی نهایت سپاسگزارم از تیم خوب شما جناب دکتر خلیلی عزیز ، بسیار قدردان و دعاگوی دوستان خوبم خانم دکتر ملکیان مهربان و خانم ترک نژاد عزیز هستم . در کنار شما عزیزان امیدوارم به آینده و یاری حق 🙏⚘⚘

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس و مشاوره