تجربه پیشرفت حلما

سلام جناب خلیلی
مادر حلما باقری هستم چهار سال و ده ماهه . حلما بیست ماهگی تشخیص اوتیسم گرفت و از بیست و دو ماهگی جلسات حضوری کار درمانی را شروع کردیم اما متاسفانه بدون کوچکترین پیشرفت ، تا اینکه با تیم شما آشنا شدم . بیستم اردیبهشت ۱۴۰۱ توسط جنابعالی غربال شد ، به فرموده شما حلما دارای مشکلات شدید حسی بود و سن رشدیش از هر نظر هفت ماهگی بود . از چهاردهم خرداد کار درمانی را با جناب رضائی شروع کردیم و به پیشنهاد کار درمانگر دو هفته بعد برای برطرف کردن مشکلات حسی دهانی ، گفتار درمانی را با خانم مقبلی عزیز شروع کردیم .

بعد از شش جلسه گفتار درمانی مشکلات حسی دهانی حلما خیلی کمتر شده ، قبلا حلما از خوردن غذاهای سفت مثل نون و برنج خودداری میکرد یا آب و آبمیوه سرد نمیخورد الان این مشکل حدود شصت درصد بهتر شده ، بعد از هشت جلسه کار درمانی از نظر دقت و توجه یا مشکلات کلیشه‌ای یا درک و شناخت پیشرفت حلما خیلی کند بوده ، البته میدونم که مشکلات حلما زیاده بخصوص اینکه یک ماه اخیر هر دو درگیر کرونا بودیم و بعد از اون جا به‌ جایی منزل پیش اومد و خیلی کمتر تونستم براش وقت بذارم اما میدونم که تایم حلما دیگه بیهوده از دست نمیره و به پیشرفتش با کمک تیم شما امیدوارم .

خواستم تشکر کنم از جناب رضائی که همیشه به من امیدواری میدن و هر زمان که از ایشون سوال داشته باشم خارج از تایم کلاس حلما با نهایت صبر و حوصله جواب میدن . همینطور خانم مقبلی که با کمک ایشون مشکل حلما در غذا خوردن تا حدود زیادی حل شد
ممنون از شما و تیم بسیار خوبتون 🙏

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس و مشاوره