تجربه پیشرفت حسین

سلام آقای خلیلی وقت بخیر ، میخواستم گزارش روند درمان پسرم رو بهتون بدم . من مامان حسین اکرادی هستم که الان چهار سال و نه ماهش هست که تو سه سالگی توسط شما غربالگری شد و تشخیص اوتیسم خفیف ( سطح یک ) گرفت و با حذف کامل تی وی ، کار درمانیش رو با خانم پرچینی عزیز شروع کردیم اما بعد هفت جلسه به خاطر مشکلات رفتاری پسرم و افسردگی من یه وقفه تقریبا دو ماهه دادیم و برای بار دوم در تاریخ 1400/1/23 کار درمانی رو با خانم صمدی عزیز و گفتار درمانی رو با خانم خسروی عزیز شروع کردیم .

خدا رو هزاران بار شکر ، طی جلسات درمان پسرم مشکلات رفتاریش و حسیش کم شد ، از چند کلمه محدود به جملات سه ، چهار و حتی پنج کلمه ای رسید ، درکش نسبت به قبل بالا رفت ، کلیشه هاش تقریبا کم شد ، کار با قیچی ، پریدن ، نقاشی کردن و خیلی کارهای دیگه رو یاد گرفت که قبلا نمیتونست انجام بده و دستور پذیریش و تحمل کاریش بهتر شد که بعد سی و پنج جلسه کار درمانی بنا به تشخیص خانم صمدی به کار درمانگر خانم اژدر ارجاع داده شد .

الان پسرم بعد دوازده جلسه کار درمانی با خانم اژدر عزیز و چهل و شش جلسه گفتار درمانی با خانم خسروی عزیز درکش بهتر از قبل هم شده ، کلیشه غلطیدن و بال بال زدنش تقریبا حذف شده ، بدون لجبازی و مقاومت خودش دستشویی میره در صورتی که قبلا همکاری نمیکرد و پوشکش میکردیم ، تعاملش با بچه ها بهتر شده ، دیگه هلشون نمیده مگر بزننش که در واکنششون هل میده ، خودش تنهایی با اسباب بازیهاش بازی میکنه حتی داستان سازی میکنه و دیگه از کتاب قصه فراری نیست و خیلی پیشرفت های دیگه که برای طولانی تر نشدن متن گزارش من به همین بسنده میکنم . البته هنوز هم جا داره تا بهتر از این بشه که انشاالله با کمک شما و تیم درمانی خوبتون به مرحله رفع کامل مشکلات پسرم و ترخیصش میرسیم . سپاس 🙏

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس و مشاوره