تجربه پیشرفت الین

من مامان الین هستم . آخرین هفته شهریور الین رو غربال کردید و تشخیص تاخیر دادید که شش ماه از همسن هاش عقب بود و اون موقع بیست و یک ماهه بود و به خانم خلیلی ارجاعمون دادید .

الین الان بیست و پنج ماهه هست و بعد از پانزده جلسه کار ، از نظر هم رنگی و درک و توجه نسبت به سنش پیشرفت کرده ، دستور پذیر شده ، ارتباطش با بقیه بهتر شده ، پریدن رو مستقل انجام میده ، با توپ بازی میکنه ، ترس از ارتفاعش خیلی کمتر شده ، با حوصله بازی میکنه ، مشکلات حسی کامل رفع شده ، به قول خانم خلیلی بچه ی سر سختی بود و خیلی چالش یادگیری داشتیم که خدا رو شکر همه حل شده . من واقعا خدا رو شکر میکنم که شما رو سر راه من قرار داد ، از تمام عوامل و تیم خانه رشد تشکر میکنم که امروز بهترین هدیه رو به من دادید و الین ترخیص شد ، امیدوارم همه مادر ها به این مرحله برسن . همه این ها باعث شده تا الینی که پانزده کلمه داشت ، الان هرچی میگم رو تکرار کنه و روی کلامش خیلی تاثیر گذاشته . در نهایت خانم خلیلی ما رو از کار درمانی ترخیص کردن و در آخر امیدوارم روزی دوباره پیام بدم و گزارش ترخیص رو از گفتار بدم .

کار درمانگر الین هستم و گزارش ترخیص الین افدیده بعد از پانزده جلسه کار درمانی رو عرض میکنم .

کودک بیست و یک ماهه با مشکلات شدید پردازش حسی ارجاع داده شد . الین ارجاع به کار درمانی بود و از جلسه هفتم با توجه به پیشرفت خوبش ، جلسات گفتار درمانی هم هماهنگ شد که خانواده به شدت منظم و پیگیر بودن . مشکلات کودک عبارت بودند از حسی ( لامسه و وستیبولار پرکار ) ، بغل اطرافیان به هیچ وجه نمیرفت ، کلام نداشت ، ارتباط ضعیف بود ، دستور پذیری ضعیف بود ، لجبازی زیاد داشت ، شناخت مفاهیم ضعیف بود ، هماهنگی حرکتی نداشت ، جفت پا پریدن نداشت و بازی کردن بی قاعده بود .

🌿 نتایج کار درمانی بعد از پانزده جلسه 🌿 ، بغل اطرافیان میره ، ارتباط بهتر شده ، مشکلات حسی خیلی بهتر شده ، دستور پذیری ok شده ، شناخت رنگ ها ok شده ، جفت پا پریدن ok شده ، توجه متناسب با سن هست ، حافظه متناسب با سن هست ، بازی قاعده دار شده ، لجبازی نداره و هماهنگی حرکتی ok شده . در ادامه درمان ، کودک نیاز به جلسات مستمر گفتار درمانی داره .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس و مشاوره