تجربه پیشرفت ارمیا

به نام خدا

عرض سلام خدمت آقای خلیلی . موضوع گزارش ، ترخیص ارمیا چهار سال و دو ماهه هست . من مادر ارمیا هستم و ما در تاریخ 1400/06/29 با « اختلال واجی با ثبات » مراجعه کردیم و در تاریخ 1400/11/29 توسط خانم دهقانپور ترخیص شدیم .

چیزی که ما رو نیازمند گفتار درمانگر کرده بود ، عدم وضوح صحبت های ارمیا بود که داشت عواقب بد روحی برای بچه ایجاد میکرد . در ارتباط با پدر ارمیا ، بستگان نزدیک ، توی محیط هایی مثل پارک که بچه میخواد ارتباط برقرار کنه ارمیا همش با شکست مواجه میشد و احساس ناتوانی ، سرخوردگی و عصبانیت میکرد چون کسی متوجه نمیشد چی میگه . وضوح گفتار در ابتدای مراجعه ی ما توسط درمانگر بیست و پنج درصد تشخیص داده شده بود که الان وضوح و شفافیت به صد رسیده و این بازخورد رو حتی از اطرافیانی که خبری از گفتار درمانی رفتن ارمیا ندارند ، دریافت کردیم . علاوه بر توانایی ذکر شده ، با توجه به اینکه من و والدینم همگی در مقطع ابتدایی مشغولیم ، متوجه هستیم که علاوه بر گفتار ، بقیه توانایی های ارمیا نه تنها به بچه هایی که چند ماه از اون بزرگترند بلکه حتی نسبت به بچه هایی که وارد دبستان شدند در حال حاضر بالاتره ( مهارت های روایت تصاویر / حروف اضافه و … ) و این رو مدیون خانه رشد ، شما آقای خلیلی و کادر مجرب و کاربلد شما مخصوصا درمانگر صبور و خوش اخلاقمون خانم دهقانپور هستیم . البته ما در این مسیر به دلیل برخی شرایط نتونستیم آموزش های کار درمانی رو داشته باشیم که اگر میبود ، صد البته شاهد مسیری آسانتر و توانایی های بیشتر میبودیم .

امیدوارم به کمک خدا و افرادی چون شما ، ما و بقیه والدین با آگاهی نسبت به توانایی سن کودکمون ، فرصت های توانمند کردن بچه ها رو دریابیم ، نقص خودمون و بچمون رو ببینیم و براشون اقدام کنیم و همه ی آموزش ها رو به مدرسه واگذار نکنیم . با آرزوی توفیق .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس و مشاوره