تجربه پیشرفت آوا

سلام خدمت آقای خلیلی خسته نباشید . مامان آوا بوالحسنی هستم سه سال و نیمه که در تاریخ هشتم دی ارزیابی حضوری شدیم و بیست و چهارم دی کار درمانی رو با خانم اژدر شروع کردیم که خیلی زیاد کمک کردن آوا از لحاظ حسی بهتر بشه .

آوا اصلا نمی‌تونست بخوابه که با ریسپریدون به زور می‌خوابید ، تا صبح سه بار بیدار می‌شد و مدام کلافه بود که خدا رو شکر الان به درجه ای رسیده که ریسپریدون رو با موفقیت قطع کردم و آوا نه شب می‌خوابه ، مشکل توجه و تمرکز داشت که پیشرفت کرده ، موقع هیجان دستشو حالت کلیشه تکون میداد که کاملا رفع شده ، هماهنگی چشم و دست خوب شده ، از گوشه چشم نگاه میکرد که رفع شده ، تقلید از بقیه عالی شده و در کل از پیشرفتش راضی هستم و به جرات میتونم بگم خانم اژدر یکی از کاربلد ترین و منظم ترین ها هستن و خیلی خوب میتونم باهاشون ارتباط بگیرم . ممنون از شما که ایشون رو به ما معرفی کردید .

و گزارش گفتار درمانی ؛ بیست و یکم دی با آقای یوسف زاده شروع کردیم که بعد چهار جلسه ، با آقای نجاری دو جلسه داشتیم و من پیشرفتی احساس نمی‌کردم و اینکه آوا از لحاظ حافظه شنیداری و درک به شدت پایینه که الان مشکل اصلی ما همینه و الان یک جلسه با خانم آرمین داشتیم . امیدوارم ایشون بتونن کمکمون کنن . آوا از اینکه متوجه حرف های ما نمیشه کلافه میشه و من چالش های زیادی باهاش دارم ، دستورات رو انجام نمیده ، حرف زدنش فقط در حد تک کلمه هست که اونم واضح نیست و من به شدت نگرانم از اینکه در بخش گفتار درمانی پیشرفت نمیکنه و همش استرس دارم که نکنه مدرسه استثنایی بره 😭

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس و مشاوره