تجربه پیشرفت آریا

سلام جناب خلیلی بزرگوار . مامان آریا هستم چهار و نیم ساله که توسط شما غربالگری شد و تاخیر گفتاری داشت . میخوام گزارش پسرم را بعد از پانزده جلسه گفتار درمانی با خانم نظری بزرگوار که بسیار بسیار در کارشون حرفه ای و بی نظیر هستن بدم .

تمام نکات را که کار شده قبلا توش مشکل داشت ولی الان بعد از پانزده جلسه پیشرفت خیلی خوبی داشته . پیشرفتش شامل : از کلمات ربط به خوبی در محاوره اش استفاده میکنه ، درکش از جملات و سوالات خیلی خیلی بهتر شده ، به سوالات wh خوب جواب میده ، تکمیل جمله ، استفاده از but در زمینه های مختلف ، حافظه توالی ، حافظه فعال ، حافظه نقل قول که خیلی مهم بود ، نقل قول و حدس بزن بهتر شده ، طبقه بندی حیوانات وحشی ، اهلی ، دریایی ، میوه ، سبزیجات ، غذا و ضمیر ها بهتر شده که البته هنوز بیشتر کار داره ولی پنجاه درصد تو ضمیر ها بهتر شده .

واقعا ما از خانم نظری بسیار راضی هستیم . نه تنها بسیار حرفه ای هستن و پیگیر ، بلکه بسیار انسان مثبت و مهربانی هستن که همیشه به ما قوت قلب میدن که خیلی برای ما مهمه تو این راه کم نیاریم . ما امیدوار هستیم که پسرم با کمک تیم خوبتون بتونه یک روزی ترخیص بشه انشاالله .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس و مشاوره