تجربه پیشرفت آراد

سلام آقای خلیلی خسته نباشید ، میخواستم گزارش ترخیص آراد پنج سال و سه ماهه رو بهتون اطلاع بدم . آراد چهار سال و شش ماهه بود که توسط شما غربال شد و ارجاع دادین به خانم دهقانپور عزیز برای گفتار درمانی و آقای رضائی برای کار درمانی .

آراد وضوح کلمات بسیار پایینی داشت طوری که فقط خودم متوجه میشدم چی داره میگه و در واقع من مترجم آراد بودم ، خیلی از حرف ها مثل ف ، ر ، ل ، ک ، ش و س رو نمیتونست تلفظ کنه ولی الان عالی شده و واضح همه حروف رو تلفظ می کنه که فقط ر هنوز به طور کامل تثبیت نشده ولی باز هم خدا رو شکر خیلی بهتر شده و در حد ل میتونه تلفظش کنه ، گاهی اوقات هم توی برخی کلمات ر رو می شنوم و اینکه آراد خیلی تند حرف میزد که با کمک خانم دهقانپور عزیز الان شمرده حرف میزنه و هرجا که میخواد تند حرف بزنه با راهکاری که خانم دهقانپور بهم دادن دوباره تصحیح میکنه .

خانم دهقانپور واقعا عالی عالی بودن و خیلی بهمون کمک کردن ، آراد هر بار برای کلاسشون فوق العاده ذوق داشت ، با صبوری تمام به صحبت های من و آراد گوش میدادن و هیچ وقت اجازه نمیدادن کم بیارم . واقعا ازشون تشکر میکنم و هم چنین از شما و تیم خوبتون . موفق باشید .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس و مشاوره