تجربه پیشرفت آدرین

سلام آقای خلیلی .
من مادر آدرین هستم از تورنتو . گزارش ترخیص کار درمانی آدرین جان رو خدمتتون ارسال میکنم .

گزارش بیست و شش جلسه کار درمانی آدرین جان به شرح ذیل است :
در جلسه ارزیابی تشخیص داده شد که آدرین جان یک سال از سن خودش عقب هست . ما جلسات کار درمانی رو با مشکلاتی از قبیل :
صبور نبودن
عدم حرف شنوی
پنجه روی
خیره شدن‌
حساسیت به آب
حساسیت به مو کوتاه کردن
عدم آشنایی با اعضای بدن و …
با خانم فخارزاده عزیز شروع کردیم . تمرین مرتبط داده شد که بسیار موثر واقع شد . در حین تمرینات متوجه شدیم که آدرین مشکلات حسی هم داره از قبیل مشکلات در حس بویایی مثلا متوجه شدیم که بدش میاد به ژله دست بزنه ، بدش میاد لباسش خیس بشه و …


ماساژ هایی که خانم فخارزاده پیشنهاد می‌کردند خیلی روی مشکلات آدرین جواب داد به حدی که بعد از جلسه نوزدهم آدرین توی آرایشگاه نشست و بدون کوچکترین مشکلی موهاش رو کوتاه کرد و حتی به دندانپزشکی مراجعه کردیم و بدون بی‌ حسی دندان هاش رو پر کردند بدون کوچکترین واکنش بدی .

تمرینات آشنایی با اعضای بدن ، تمرینات آشنایی با کوچیک و بزرگ ، آشنایی با بالا و پایین و … همگی مسائلی بودند که نشون میداد آدرین نسبت به سنش عقب هست و خوشبختانه با تمرین دقیق خانم فخارزاده آدرین همه رو یاد گرفت و به خاطر سپرد . شرایط خیلی خوب پیش می‌رفت تا اینکه خواهر آدرین جان به دنیا آمد و دوباره مشکلات جدیدی پدیدار شد از قبیل گاز گرفتن که با ماساژ درمانی بسیار زیاد کنترل شد .

مشکلات دستشویی رفتن پیدا کرد مثلا دوست داشت به مدفوع دست بزنه که با تمرینات حسی و ماساژ ها این مشکلات نیز حل شد . در حال حاضر آدرین عزیز ما به لطف خدا و تجربه و دانش خانم فخارزاده مشکل خاصی نداره و مدت هاست بسیار نرمال هست تنها کمی در نگه داشتن مداد در دست مشکل داره که با تمریناتی که داده شده امید داریم این مشکل هم حل شود .


بسیار ممنونم از تیم حرفه ای ، دقیق و دلسوز خانه رشد مخصوصا خانم فخارزاده نازنین که بسیار دلسوزانه مشکلات آدرین را تشخیص دادند و درمان کردند❤️🙏🏻❤️

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس و مشاوره