تجربه پیشرفت آدرین

سلام و عرض ادب ، گزارش پیشرفت آدرین سه سال و چهار ماهه رو عرض میکنم خدمتتون . آدرین اوایل شهریور ماه امسال توسط آقای خلیلی غربالگری شد و آدرین ارجاع داده شد به گفتار درمانی و کار درمانی . شش جلسه با خانم همتیان کار درمانگر و هفده جلسه با خانم ملکیان گفتار درمانگر جلسه داشتیم و اولین جلسه دهم شهریور ماه بود .

آدرین در حد چهار کلمه در سن سه سالگی بیان میکرد و هیچ بیان دیگری نداشت و از نظر گفتاری و آوای حروف خیلی عقب تر از بچه های هم سن خودش بود . الان بعد از هفده جلسه گفتار درمانی ، آدرین شاید نزدیک به سیصد کلمه بیان میکنه ، جملات بین دو الی سه کلمه ای میتونه بگه و حتی یک شعر چند جمله ای خیلی کوتاه یاد گرفته . پایه و اساس پیشرفت آدرین برنامه های درست و منظم خانم ملکیان است و من خیلی راضی هستم از شرایط آدرین با اینکه میدونم هنوز هم به هم سن های خودش نرسیده و عقب هست .

نظراتی که خانم ملکیان میدن در مورد پیشرفت آدرین همه مثبت هستن و آدرین در حال پیشرفت هست خدا رو شکر . ما همچنان با خانم ملکیان کلاس خواهیم داشت تا به امید خدا آدرین مرخص بشه و به درجه‌ ای که خانم ملکیان در نظر دارن برسه . سپاسگزارم از آقای خلیلی ، خانم ملکیان عزیز و خانم همتیان 🙏🌺🙏

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس و مشاوره