تجربه پیشرفت محمدکمیل

سلام جناب آقای خلیلی وقتتون بخیر . مادر محمدکمیل خان محمدی هستم چهار و نیم ساله از ایلام . محمدکمیل با تشخیص تاخیر به تیم درمان ارجاع داده شد که گفتار درمانگر خانم علیزاده و کار درمانگر آقای مفیدی هستند . گزارش پیشرفت رو خدمتتون ارسال میکنم .

الان یازده جلسه از گفتار درمانی و سیزده جلسه از کار درمانی میگذره و پیشرفت محمدکمیل در گفتار کاملا مشهوده ، تو دماغی حرف زدنش تقریبا از بین رفته ، شلی عضلات دهان به مقدار قابل توجهی برطرف شده و وضوح کلامش بهتر شده ، دایره لغات گسترده‌ تر شده و جملات طولانی‌ تری رو استفاده میکنه ، پیشرفت جسمی و ذهنی مناسبی هم داشته ، حرکات ظریف دستش ضعیف بود که خدا رو شکر خیلی بهتر شده ، قبلا با مداد فقط خط خطی میکرد اما الان مداد رو بهتر دستش میگیره ، خطوط با معنی می‌کشه و یواش یواش داره نقاشی با معنی هم میکشه ، کار با قیچی رو تا حدود زیادی یاد گرفته و در کل مهارت های ظریف دستش پیشرفت خیلی خوبی داشته.
بدنش شل بود و موقع ایستادن یا راه رفتن حرکات اضافی بدن رو داشت که الان کمتر شده شکر خدا . و اما توجه و تمرکز که مشخصا بهبود پیدا کرده ، مدت زمانی که تمرینا رو تحمل میکنه و وقت میذاره بیشتر شده و در آخر از شما و تیم‌تون تشکر میکنم . اجرتون با صاحب این ماه که نور امید رو توی دل ما روشن نگه‌ میدارین .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس و مشاوره