تجربه پیشرفت آروین

سلام روزتون بخیر آقای خلیلی ، گزارش پیشرفت کار درمانی آروین رو میخواستم خدمتتون بگم .

در آخر آبان در سن دو سال و سه ماهگی توسط شما غربال شد و سن شناختی و گفتاری رو زیر یک سال تشخیص دادید . البته آروین از یک سالگی روزانه بیشتر از چهار ، پنج ساعت در معرض کارتون های دو زبانه بود که از زمان غربال کاملا تلویزیون حذف شد . چون تازه کار درمانی و گفتار درمانی حضوری را شروع کرده بودیم گفتین یکم زمان بدم و اگه راضی نبودم آنلاین را شروع کنم .

خلاصه از آخر دی ماه آنلاین را شروع کردم و بعد از ده جلسه کار درمانی با خانم فخارزاده عزیز ، واکنش پذیری به اسم از صفر تقریبا به صد رسیده ، قبلا به محیط و آدم ها توجه نمی‌کرد اما الان توجه میکنه و هر کاری داریم انجام میدیم میاد نگاه میکنه و میخواد انجام بده ، دستور پذیری صفر بود اما الان خوب شده ، البته باید چند بار تکرار کنیم تا انجام بده و هنوز جای کار داره ، غذای سفره رو نمیخورد اما الان میخوره ، تقلید هاش خوب شده ، پنجه روی داشت که برطرف شده ، رنگ ها رو می‌شناسه اما هنوز نمیتونه جفت پا بپره که تازه تمرینات مقدماتی برای شروع پریدن رو آغاز کردیم ، مشکل حرکت باله دست هنگام هیجان متاسفانه هنوز وجود داره و ما رو خیلی نگران می‌کنه و از نظر گفتار هم تک کلمه صحبت میکنه و گاهی دو کلمه هم میگه اما منظورشو با همون کلمات و اشارات میرسونه .

کلا پیشرفت آروین به حدی بوده که اطرافیان همه متوجه شدن . به امید خدا با ادامه جلسات و البته تمرینات بیشتر امیدوارم پسرم به هم سن هاش برسه و مشکلات حسیش کاملا برطرف بشه . از شما و خانم فخارزاده هم ممنونم . جناب خلیلی ممنونم از توجه شما 🌸

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس و مشاوره