تجربه پیشرفت رادمهر

سلام من مادر رادمهر هستم چهار ساله . تاریخ شروع جلسات بیست و سوم خرداد بود و تا الان نه جلسه گفتار درمانی با خانم علیزاده داشتیم که همینجا ازشون تشکر میکنم . واقعا عالی هستن همه چی رو خیلی عالی توضیح میدن و همیشه هم بیشتر از تایم جلسه وقت میذارن . ما قبل از ایشون هم شش جلسه با یکی از همکاران گفتار درمانگرتون کار کردیم ولی چون راضی نبودم از پیشرفت ، شما ارجاع دادین به خانم حاجی علیزاده .

مشکل رادمهر این بود که کلام پیوسته و توصیف وقایع نداشت ، جملات پنج , شش کلمه ای میگفت و نمی تونست زنجیره وار چیزی رو تعریف کنه ، اکثرا خواسته هاش رو در جملات کوتاه میگفت و وضوح گفتار پایین بود . خدا رو شکر توی این نه جلسه از اون حالت تلگرافی حرف زدن در اومده و خواسته هاش رو میگه و چند بار اتفاقی که افتاده رو برام حتی شده تو یه جمله گفته . ما روی حافظه دیداری و شنیداری کار کردیم ، چیزی که قبلا ضعیف بود و الان شکر خدا بهتر شده ، از حروف ربط و اضافه کم استفاده میکرد و چند تا رو اصلا نداشت ولی الان تا حدودی از همش استفاده میکنه و ارتباط کلامیش با بچه ها خیلی کم بود الان بهتر شده البته هنوز این ارتباطش با دیگران خیلی جای کار داره .

و خواستم از شما و تیمتون تشکر کنم . واقعا برای ما که تو شهر کوچیک زندگی میکنیم و دسترسی به گفتار درمانگر حرفه ای نداریم تیم شما یه معجزه ست .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس و مشاوره