تجربه پیشرفت مهراد

سلام آقای خلیلی من مامان مهراد هستم . میخواستم گزارش پیشرفت مهراد بعد از سیزده جلسه گفتار درمانی با خانم نژادمقبلی رو بگم . مهراد در تاریخ هشتم آذر سال ١٤۰۰ توسط شما غربال شد که اون موقع دو سال و دو ماه داشت و کلامی نداشت در حد پنج یا شش کلمه . بعد با آقای بداخشان شما به مهراد کلاس دادید که بعد از ایشان به خانم نژادمقبلی ارجاع داده شدیم .

ایشون ابتدا اومدن سطح درک مهراد رو در زمینه های مختلف مثل بزرگ ، کوچک ، بلند ، کوتاه ، مفاهیم فضایی ، بسیاری از اشیا ، افراد و فعل ها بالا بردن که بسیار خوب بود و بعد یه مقداری ماساژ هم به مهراد دادن که من هر روز باهاش انجام بدم چون من مهراد رو برای ارزیابی یه جلسه حضوری بردم که بررسی کردن و گفتن مشکلات حسی دهانی داره و آبریزش دهانی هم یه مقدار داره که وقتی تیم شما رو معرفی کردم پیشنهادشون این بود که با تیم شما ادامه بدم ، من هم مطرح کردم و خانم مقبلی هم بهم یه سری ماساژ دادن که بسیار تمرینات ایشون موثر بود . مهراد الان به صورت خود انگیخته با شوق و ذوق صحبت میکنه ، اشارش کمتر شده ، فوت کردن رو یاد گرفته ، واضح تر از قبل صحبت میکنه ، تقلیدش زیاد شده ، هر روز داره کلمات جدید یاد میگیره و بیان میکنه ، به سطح دو کلمه ای رسیده ، شمارش یک تا ده رو بلده ، یه سری شعر هایی که از بچگی میخوندم رو دوست داره و میاد باهم میخونیم مثل چش چش دو ابرو ، تاب تاب عباسی ، تعداد کلماتش میتونم بگم الان در حدود صد تا هست که به صورت کاربردی به کار میبره و هر روز صداهای جدید رو یاد میگیره و بیان میکنه .

البته مشکلات تلفظی و وضوح هم زیاد داره که فکر کنم به خاطر مشکلات حسی دهانیش باشه و به کمک ماساژ ها داره روز به روز هم میزان آب دهانش کمتر میشه ، هم تلفظش واضح تر میشه و هم بلعش بهتر شده . من واقعا از شما ، تیم خوبتون و خانم مقبلی تشکر میکنم چون که تیم بسیار خوبی هستید و من از درمان آنلاین با ایشون راضی هستم .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس و مشاوره