تجربه پیشرفت آبتین

سلام آقاي خليلي ، من مامان آبتين ( دو سال و سه ماهه ) هستم و ميخواستم گزارش ده جلسه كار درماني آنلاين با خانم صمدي عزيز رو خدمتتون بدم .

مشكلات حسي تا حدي كاهش پيدا كرده ( به عنوان مثال تنوع غذا و ميوه خوردنش خيلي بيشتر شده ، توي ازدحام و شلوغي مثل مراكز خريد ، فروشگاه ها و وسايل نقليه عمومي اصلا نا آرامي نميكنه و … ) ، توجه و تمركزش خيلي بالا رفته ، سرعت ياد گيريش هم خيلي بهتر شده ، با كنجكاوي زياد به محيط اطراف از همه چي با اشاره ميپرسه ، دركش از ما بالاتر رفته ، دستور پذيريش هم خيلي بهتر شده ، سطح هوشياري و آگاهيش رفته بالاتر ، در اشاره كردن تا حدي بهبود داشتيم ، هنوز حس هاش درگير هستن و با تمرينات دلسوزانه و علمي خانم صمدي عزيز روز به روز بهتر ميشه ، ماساژ رو هم ادامه ميدیم ، حافظه ديداري و شنيداریش بهتر شده ، خيلي خوشحال تر شده و مدام در حال بازيه و روزي دو ساعت هم در مهد با مربيان و ساير بچه ها بازي ميكنه .

باز هم ممنون از شما و همه عزيزان درمانگر مخصوصا خانم صمدي عزيز كه براي شادي و آرامش اين بچه ها تلاش فراواني دارن . ما كماكان با كار درماني پر قدرت ادامه ميديم تا باقي مشكلات هم با تمرينات برطرف بشن . خسته نباشيد و خدا قوت .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس و مشاوره