تجربه پیشرفت محمدصادق

سلام  خدمت آقای خلیلی و بقیه دست اندر کاران خانه رشد

محمدصادق جان الان سه ساله هست که در فروردین ماه ۱۴۰۱ توسط خانم ترک نژاد غربالگری شد که در زمان ارزیابی حدود دو سال و نه ماه داشت . موقع ارزیابی تاخیر در گفتار ، نداشتن شناخت محیطی ، نداشتن دستور پذیری ، نداشتن اشاره ، نداشتن تمرکز و توجه و عدم واکنش به اسم رو داشت که کلا از لحاظ سنی به اندازه یه کودک یک و نیم ساله بود و بعد ارزیابی به کار درمانگر خانم یونسی و گفتار درمانگر خانم جعفری ارجاع داده شدیم .

در شروع تمرینات تا حدودی چالش عدم همکاری با پسرم رو داشتم که به مرور زمان و تمرینات و راهنمایی های هر دو عزیز خانم یونسی و خانم جعفری همکاری پسرم خیلی خیلی بهتر شد ، دایره کلماتش خیلی زیاد شد به طوری که روزانه دو کلمه جدید رو میگه ، دستور پذیریش خیلی خوب شده ، اشاره کردن برای درخواست هاش خیلی بیشتر شده ، واکنش به اسم خیلی خوب شده به طوری که درمانگر هاش میگن خیلی خوب پیشرفت داشته ، مشکلات خواب داشت که الان نداره ، موقع ناخن گرفتن اذیت میکرد که الان خوب شده ، موقع شونه کردن مو مشکل داشت که الان خیلی کم شده ، خودش موهاشو شونه میکنه ، در کل توجه و تمرکز زیاد شده و در کل پسرم از این رو به اون رو شده .

من که خیلی از درمانگر هاش راضی هستم که با تمرینات و راهنمایی های خوبشون باعث شدن پسرم از دنیای خودش بیاد بیرون . همش میگم کاش به حرف اطرفیان که میگفتن خودش خوب میشه گوش نمیکردم و زودتر با خانه رشد آشنا میشدم . تا الان هم نه جلسه کار درمانی و نه جلسه گفتار درمانی داشتیم و راه ما هنوز ادامه داره ، به امید روزی که گزارش ترخیص پسرم رو بفرستم . باز هم جا داره از تیم خوبتون مخصوصاً خانم یونسی و خانم جعفری تشکر کنم که مدیونشون هستم .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس و مشاوره