تجربه پیشرفت ماهان

سلام و وقت بخیر خدمت شما جناب خلیلی و همچنین تیم حرفه ایتون 🌹

میخواستم گزارش ده جلسه کار درمانی ذهنی با خانم یونسی و گفتار درمانی با خانم مرادیان ماهان رو عرض کنم .

ماهان در تاریخ دهم آذر توسط خانم صمدی غربال شد و حدود یک سال و نیم تاخیر رو برای ماهان گفتند ، که البته نا گفته نماند من پارسال با خود شما و خانم پرچینی ده جلسه گفتار درمانی و کار درمانی ذهنی داشتم که بعد ده جلسه به دلیل مشکل جسمیم مجبور شدم کلاس ها رو کنسل کنم . امسال دوباره کلاس های ماهان رو از شانزدهم آذر با خانم یونسی ( کار درمانگر ذهنی ) و خانم مرادیان ( گفتار درمانگر ) شروع کردیم . ماهان به شدت به هم ریختگی ذهنی داشت ، گفتار ناپیوسته داشت ، کم توجهی به اسم و کم توجهی به محیط داشت ، کلیشه چرخیدن به دور خودش رو داشت ، درک پایین ، حافظه ضعیف و توجه و تمرکز فوق العاده پایینی هم داشت .

میخواستم پیشرفت های ماهان رو طی این ده جلسه بگم که البته هنوز خیلی جای کار کردن داره . توی این ده جلسه با خانم یونسی ، روی حافظه اش کار کردیم و همینطور روی طبقه بندی ، مفهوم شمارش ، آموزش رنگ ها ، اشکال ، مسائل درکی و … . با خانم مرادیان هم روی مفاهیم و درک ماهان ، حافظه فعال ، گفتار پیوسته ، داستان گویی و … کار کردیم که الان کاملا ماهان گفتار پیوسته داره ، درکش از محیط عالی شده ، واکنش به اسم صد درصد شده ، تماس چشمی صد درصد شده ، وقایع گویی صد درصد شده ، کلیشه چرخیدن صفر شده ، شناخت رنگ و حیوانات و کلا طبقه بندی عالی شده و پردازش ذهن هم عالی شده .

روی بحث تمرکز و توجه ماهان همچنان داریم کار میکنیم و همچنان روی عضلات و حرکات ظریف دست مشکل داره و همچنین با خانم مرادیان روی قسمت قصه گویی و حافظه ماهان داریم کار میکنیم . خانم مرادیان کاملا از روی ویدیو ها نقطه ضعف ماهان رو متوجه میشن و مطابق با همون تمرین میدن . خانم یونسی عزیز که فوق العاده مهربون و صبور هستن که از هر دو بزرگوار و همچنین از شما کمال تشکر رو دارم . همچنین از آقای دیه جی که من رو با تیم شما آشنا کرد ☘️ با آرزوی ترخیص ماهان 🌹🌹

یادم رفت بنویسم که من با داشتن یه نوزاد کوچولو و دست تنها ، کلاس ها و تمرینات ماهان رو پیگیری میکردم . شاید همین نکته یه انگیزه ای باشه برای مامان هایی که خیلی خسته شدن ، چون واقعا پروسه درمان ، جدا از بار مالی که برای خانواده ها داره ، فشار روحی روانی و استرس ، مخصوصا برای مادر ها داره . باز هم تشکر از شما 💐 راستی آقای خلیلی بهترین تبلیغات برای تیم شما ، ما مادران خانه رشدی هستیم . چهار روز پیش توی پارک یه بچه ای رو دیدم که با پدر بزرگش اومده بود و فهمیدم مشکل داره ، شروع کردم‌ به گفتن از تیم شما که درمان آنلاین خیلی بهتر از حضوریه . در صورتی که اون بچه درمانگر داشت و برای مراجعه میومد خونشون ، ولی با این وجود اون ها مشتاق شدن و دیروز مامان اون بچه زنگ زد و گفت که خود شما غربالشون کردید ( همسرم میگه ، با این تبلیغاتی که تو گفتی خانواده بچه شاید فکر کنن تو پور سانت میگیری از تیم آقای خلیلی 😂😂😂 )

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس و مشاوره