تجربه پیشرفت رهام

خواستم گزارش ترخیص رهام رو بعد بیست و هفت جلسه گفتار درمانی بدم ☺️☺️☺️☺️

رهام سه سال و دو ماهشه و اولین بار توسط خودتون تو سن دو سال و چهار ماهگی غربال شد که تشخیص شما این بود که رهام از نظر درک تو سن خودشه و گفتار یک سال از همسن و سالانش عقبه که ارجاع دادین به آقای نورانی گفتار درمانگر و از شهریور سال 1400 جلسات ما با آقای نورانی شروع شد .

جلسات اول که تمرینات به صورت بازی بود و بعد چند جلسه که رسید به آوا سازی ، رهام خیلی همکاری نداشت و کم کم داشتم پشیمون میشدم از شروع گفتار درمانی . در حدی بود که یا رهام گریه میکرد یا می‌رفت سر وقت بازی ، بیشتر وقتی نمیتونست بیان کنه چون براش سخت بود 😭😭 که با راهنمایی و توضیحات آقای نورانی ادامه دادیم . واقعا این که یه نفر باشه که به جز گفتار درمانی که شغلش هست ، مثل یه روانشناس کنار خانواده باشه نعمته که آقای نورانی دقیقا اینجورین . روزی که آقای نورانی ارزیابی انجام دادن رهام سی کلمه داشت که الان بعد بیست و هفت جلسه رهام کامل صحبت می‌کنه و اینو مدیون زحمات آقای نورانیم .

برای وضوح ، آقای نورانی ما رو ارجاع دادن به خانم دهقانپور عزیز که ایشون از نظر وضوح رهام گفتن مشکلی نداره ☺️☺️ و در آخر مرسی ازتون که باعث میشید کلی پدر و مادر خوشحال بشن از حرف زدن بچشون 🌺🙏 امروز اینقدر خوشحالم که انگار رهام دوباره متولد شده 🥰🥰

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس و مشاوره