تجربه پیشرفت رادین

سلام جناب خلیلی ، وقت بخیر

مادر رادین ذوالفقاری هستم که تازه شش سالش تموم شده . چهار ماه پیش غربالگری کردین و گفتین دو سال از نظر شناختی ، گفتار و رفتار عقب هستش . رادین به خاطر فقر محیطی ناشی از ماندن در خانه و ارتباط نداشتن با همسن هایش به خاطر کرونا ، در تمامی زمینه ها عقب افتاد که این مساله وقتی در کلاس آنلاین پیش دبستانی ثبت نامش کردم بیشتر مشخص شد .

گفتار درمانی با خانم نژاد مقبلی شروع شد که از ابتدا رابطه خوبی با رادین توانستند برقرار کنند . چند جلسه روی کاربرد حروف اضافه و ربط در جمله ، قصه گویی ، درک مفاهیم و کلمات و تقویت حافظه کار شد و چند هفته ای هست که روی تلفظ درست حروف و تصحیح گفتار کار میشود . چون رادین در تماس‌های تصویری توجه و تمرکز کافی نداشت ، پیشنهاد رفتار درمانی دادند که دو جلسه هم با ایشون مشاوره داشتم .

در کار درمانی هم خانم همتیان با دادن تمرین‌های حسی و غیر حسی ، بازی هایی که باعث تقویت اندام ها و حافظه دیداری و شنیداری میشوند و همینطور تمرینات استقلال فردی به رادین ، به بالا بردن سطح توانایی‌های رادین کمک کرده‌اند و خیلی دقیق به جزئیات توجه می کنند . از هر دو عزیز به خاطر اینکه با آرامششون از نگرانی‌های من کم می‌کنند ممنونم و همینطور از شما و تیم همراهتون .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس و مشاوره