تجربه پیشرفت الینا

من مادر الینا قربانی هستم که از سه سالگی شروع به آموزش با کلاس های آنلاین کردیم و من گزارشی از تغییرات الینا رو براتون ارسال میکنم . کار درمانگر محترم و عزیزمون جناب آقای مفیدی بودن که من خیلی مدیونشون هستم ، بسیار شخص محترم و منظمی هستن . اینجا جا داره از شما هم به خاطر انتخاب شخصیت های بسیار محترم و ارزشمند مثل ایشون تشکر کنم . الینا قربانی سه سال و هشت ماهه از تهران ، کار درمانگر شریف ما جناب آقای مفیدی هستن و شروع کلاس ها از اردیبهشت ۱۴۰۰ بوده که کلا بیست و سه جلسه برگزار شده است .

تغییرات الینا رو میتونم بدین صورت اعلام کنم که الینا به هیچ عنوان توجهی به محیط اطراف نداشت ولی الان کاملا متوجه محیط پیرامونش هست ، به هیچ عنوان به اسم خودش واکنش نشون نمی‌داد ولی الان کاملا با هر صدایی برمیگرده و نگاه می‌کنه ، اصلا گفتار نداشت یعنی در حد چند کلمه ی ثابت بود ولی الان به جملات سه کلمه ای رسیده و گاها چهار کلمه ای هم میگه ، الان می‌تونه چند تا شعر رو از حفظ بخونه ، شمارش اعداد از یک تا ده رو یاد گرفته ، الینا اصلا پرش نداشت ولی الان جفت پا رو به راحتی انجام میده ، پرتاب بادکنک ، گرفتن بادکنک یا توپ با دو دست ، شوت زدن به توپ ، رد گیری نور و …. رو یاد گرفته در صورتی که قبلاً اصلا نداشت ، دستور پذیری الینا قبل از شروع کلاس ها در حد خیلی خیلی کم بود و اصلا محسوس نبود ولی الان میتونم بگم دستور پذیریش تا حد پنجاه درصد بهبود داشته ، بیان درخواست تا حدی بهبود پیدا کرده و الینا قبلاً به هیچ عنوان وارد بازی با دیگران نمیشد ولی الان خیلی لذت میبره .

از نظر ارتباط عمومی بسیار عالی شده ، سلام و خداحافظی می‌کنه و با اطرافیان ارتباط برقرار می‌کنه ، تماس چشمی ضعیفی داشت ولی الان بسیار عالی شده ، به هیچ عنوان تقلید نداشت چه در کلام و چه در رفتار و حرکات که همگی برطرف شد و الان هم تقلید کلامی داره و هم حرکتی و رفتاری ، متاسفانه در مورد خواب الینا خیلی مشکل داشتیم به طوری که هر شب در نیمه های شب از خواب بیدار می‌شد و به مدت دو تا سه ساعت بیدار می‌موند و دوباره می‌خوابید که الان شکر خدا به کلی برطرف شده ، تا قبل از شروع کلاس ها الینا پوشک می‌شد که بعد از چند ماه از شروع کلاس ها الینا پوشک رو هم ترک کرد ، توجه و تمرکزش خیلی پایین بود که خدا رو شکر خیلی بهتر از قبل شده که فکر میکنم بازم جای تمرین بیشتر داره و الینا تا قبل از شروع کلاس ها وابستگی خاصی به پدر و مادرش نداشت ولی الان وقتی ما رو نمی‌بینه خیلی احساس ناراحتی و دلتنگی می‌کنه .

🌹 در آخر میخواستم تشکر ویژه کنم از زحمات شما 🌹

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس و مشاوره