تجربه پیشرفت احسان

من مامان احسان رجبیان هستم بیست و یک ماهه . مشکل احسان تاخیر گفتار بود چون فقط چند تا واژه محدود داشت مثل ؛ آب ، گاو ، نه و …. .  من به واسطه شغلم که معلم بودم ، برای اینکه قبل از عید بتونم کلاس های مجازی رو بدون سر و صدا و اذیت احسان پیش  ببرم ، زیاد کارتون و تلویزیون براش میذاشتم . اردیبهشت امسال وقتی هجده ماهش شد غربالگری انجام شد و تشخیص داده شد که نیاز به کار درمانی و گفتار درمانی داره .

برای کار درمانی خانم پیری معرفی شدن که ایشون همون جلسه اول اعلام کردن که نیاز به کار درمانی نداره و فقط گفتار درمانی کفایت می کنه . از پانزدهم اردیبهشت گفتار درمانی رو با خانم نگار اسدی شروع کردیم و خوشبختانه امروز که شش جلسه گذشته ، با راهنمایی های خانم اسدی عزیز و تلاشی که انجام شد ، خزانه واژگان احسان به حدود پنجاه کلمه رسیده ، صدای حیوانات رو میدونه و بیان می کنه ، اسم خیلی از حیوانات و میوه ها رو میدونه و بیان میکنه ، مامان و بابا رو صدا میکنه و اگر شیر بخواد خواستش رو بیان میکنه و میگه شیر . خوشبختانه پیشرفت بسیار عالی داشته و هم خودم و هم خانم اسدی از پیشرفت احسان بسیار راضی هستیم ، خواستم از زحمات خانم اسدی و همه خانه رشدی ها تشکر کنم .

نظر خودم رو بخوام اضافه کنم این میشه که برای یک سری مهارت هایی مثل نقاشی اینا حتما کار درمانی هم استارت بخوره و انجام بشه که قطعا با انجام کار درمانی ، پیشرفت گفتارش هم بیشتر خواهد شد 🌹

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس و مشاوره