تجربه پیشرفت ابوالفضل

سلام جناب آقای خلیلی خسته نباشید میگم به شما و تیم بسیار مهربون و توانمندتون ، من مامان ابوالفضل هستم و میخواستم گزارش پیشرفت پسرم رو بعد ده جلسه خدمت شما بدم . از چالوس هفت ساله هست با تاخیر در گفتار ، عدم کنترل هیجان ، نداشتن حرکات سریع و نقص توجه شدید که شما در تاریخ بیستم مهر غربالگری کردید و ارجاع دادید به کار درمانگر سرکار خانم ترک نژاد عزیز که انقدر مهربون و در کنارش حرفه ای هستند که واقعا زندگی رو از نو به من بخشیدند با تمرینات متنوع و تاثیر گذارشون . کلا اینم بگم آقای خلیلی کلاس های حضوری رو ابوالفضل خیلی داشت از چهار سالگی تا به الان ولی مشکلات رو همچنان داشت ، اعضای تیم خیلی عالی شما بودند که مشکل پسرم رو بررسی کردند و میتونم بگم آرامش خودم رو مدیون تیم شما میدونم . گفتار درمانی هم چهار جلسه رو با خانم مطهری نژاد عزیز گذروندیم و الان با خانم رحمانی عزیز و دوست داشتنی داریم ادامه میدیم که انگار دنبال همچین گفتار درمانگری بودیم و خیلی آگاهانه دارند بررسی میکنند .

و در آخر توجه ، کنترل هیجان ، حرکات سریع و به خصوص درک پسرم از حد معمولی به عالی رسیده و این ها رو مدیون خانم ترک نژاد هستیم و در حیطه گفتار درمانی حافظه ابوالفضل ، نداشتن حفظ موضوع و تلفظش بهتر شده که هر چی از دانش خانم رحمانی بگم کم گفتم و خیلی صحبت کردنش خوب شده ، ممنون از زحمات شما . هنوز خانواده هایی هستند که دچار تردید هستند که شروع به درمان کنند ، من اگه زودتر با تیم خانه رشد آشنا میشدم تاخیر پسرم به این سن نمی رسید . انشاالله که همیشه شاد و پر انرژی به کارتون ادامه بدید .

و خلاصه اینکه پسر من از همه لحاظ بالا اومده مثل جملات خود انگیخته ، عکس العمل و جواب دادن به سوالات اطرافیان ، آروم و قرارش زیاد شده به زبون عامیانه 🥰 انقدر درمانگرهاتون خوب عمل کردند از لحاظ اخلاق ، کار بلدی و خدا شناسی که به هر بچه ای که هر مشکلی داشته باشه و نیاز داشته باشه شما رو معرفی میکنم . با تشکر از شما آقای خلیلی ، بنیان گزار این مرکز که خانه‌ی امید ما شد .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس و مشاوره